Укр
Додайте товари для порівняння
Додайте товари до списку бажань
0
Мій кошик

55" | 4K/Smart | 139см | QLED | Форм-фактор 16:9 | Роздільна здатність 3840x2160 | Яскравість 250 | 2xUSB 2.0 | 1xOptical S/PDIF | 1xГніздо для навушників | 1xRJ45 | 1xRF-In | Динаміки | Вихідна потужність динаміків 10 Вт +10 Вт Вт | Клас енергоефективності E...

Характеристика продукту

Продукт
ВиробникToshiba
EAN4024862128630

Характеристики та комплектація товару можуть бути змінені виробником без повідомлення. Фотографії товару на сайті є простими ілюстраціями до нього і можуть відрізнятися від фактичного зовнішнього вигляду товару.

Бренд Toshiba
Тип матриці QLED
Розширення екрану 3840x2160
Smart TV Ні
Частота оновлення, Гц 60
Діагональ, дюйм 55.0
Операційна система Android
Бездротові комунікації Wi-Fi, Bluetooth
Управління Пульт, Смартфоном, Управління голосом
Покриття екрану Антиблікове
Роз'єми USB, LAN, HDMI
Технології об'ємного звучання Dolby Digital
Кут огляду, гор/верт 178/178
Технологія трансляції Chromecast, DLNA
Ширина, см 124
Висота, см 74
Глибина, см 25
Вага, кг 16
Тип гарантії Магазин
Гарантійний термін, міс. 12
Штрихкод 4024862128630

Телевізор Toshiba 55QA4263DG

В наявності
Артикул: 462019
20 530 грн
Увійдіть на сайт щоб
додати товар в список бажань

Новою поштою по Україні - за тарифами перевізника.
Адресна доставка та доставка до відділення.

Зверніть увагу! На період дії воєнного стану замовлення надсилаються за частковою передоплатою.

  • Повна оплата за реквізитами;
  • Безготівковий рахунок без урахування ПДВ (комісія 1,5%);
  • Післяплата:
    ! Важливо враховувати комісію перевізника за послугу «післяплата» – 22 грн за оформлення платежу + 2% від суми товару;
  • WayForPay - оплата карткою Visa, Mastercard (комісія 2,5%);
  • Оплата частинами від ПриватБанку:
    При виборі Оплати частинами з клієнта утримується 3,13% одноразової комісії від вартості покупки, яка не повертається у разі скасування замовлення. Радимо звʼязатися з менеджерами для узгодження покупки, перш ніж здійснювати оплату;
  • Посилка в кредит від Нової Пошти.

Як передати товар на сервісне обслуговування:

  1. Необхідно зв'язатися з нашим сервіс-менеджером, будь-яким зручним для Вас способом (в телефонному режимі, e-mail, або месенджері), за контактами зазначеними на сайті. Повідомити інформацію щодо несправності виробу, для оформлення менеджером заявки в систему обліку. 

  2. Менеджер надає контакти, для відправки товару на сервісне обслуговування (Новою Поштою). Ми беремо на себе витрати доставки товару від Вас до нас, і назад (за домовленістю). По здійсненню відправки, обов'язково, повідомте менеджеру номер товарно-транспортної накладної, щоб кур'єр якомога швидше забрав товар з пошти і передав на сервісне обслуговування.

Новий відгук або коментар
Оцініть товар
Надіслати
Вгору