Двигун дизельний Vitals DM 12.0sne

24533.00грн. 22080.00грн.
Є в наявності

Опис двигуна дизельного Vitals DM 12.0sne

Дизельні двигуни внутрішнього згоряння Vitals DM 12.0sne є універсальними одноциліндровими чотиритактними двигунами з повітряним охолодженням загального призначення.

Двигуни Vitals DM 12.0sne потужністю 12 к. с., робочим об’ємом 477 см3 і шліцьовою з’єднувальною частиною вала застосовуються як автономні силові агрегати для широкого спектра техніки, обладнання, верстатів і транспортних механізмів. Ці двигуни використовуються там, де необхідна висока потужність, надійність і невибагливість в експлуатації, у складі: мініелектростанцій; у сільськогосподарській техніці — мотоблоках, мотокультиваторах, косарках, самохідних шасі, іригаційних та зрошувальних системах та ін.; у будівельному обладнанні — у віброплитах, бетономішалках, компресорах, насосах і помпах. Також двигуни DM 12.0sne можна використовувати в транспортних засобах, зокрема для водного транспорту — човнів, катерів і невеликих яхт.

Конструктивною особливістю дизельних двигунів DM 12.0sne є змінний циліндр, який у разі необхідності може бути замінений окремо від блока циліндра, що значно полегшує і здешевлює ремонт.

Для запуску дизельних двигунів DM 12.0sne використовується ручний і електричний стартер. Двигуни обладнані декомпресійним клапаном, що значно полегшує запуск у будь-яку пору року. Щоб уникнути травм у процесі роботи, у двигунах DM 12.0sne передбачений аварійний вимикач для зупинки двигуна в разі небезпеки. Для полегшення доступу з різних боків картера передбачені дві горловини для заливання масла з пробками-щупами.

Ємність паливного бака, л 5,5
Вага нетто/брутто, кг 51,0 / 53,0
Витрата палива, гр/кВт*год 275
Габарити упаковки, мм 600х480х540
Діаметр хвостовика вала, мм 25
Діаметр циліндра / хід поршня, мм 90 / 75
Довжина хвостовика вала, мм 33
Кількість шліців, шт. 6
Об'єм масла в картері двигуна, л 1,65
Повітряний фільтр з масляною ванною +
Потужність двигуна, к. с. 12
Робочий об'єм двигуна, куб. см 477
Система запуску ручний та електричний стартер
Система охолодження повітряна примусова
Тип двигуна 4-тактний одноциліндровий
Тип хвостовика вала шліцеве з'єднання

Ще не було питань.